Zwrot towaru:

  • Masz 14 dni (od otrzymania zamówionego produktu) na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn.
  • Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem i do paczkomatu.
  • Odsyłany towar powinien być pełnowartościowy.

Jak zwrócić towar jeśli posiadasz konto w Naszym sklepie?

  1. Zaloguj się na swoim koncie i przejdź do zakładki Konto > Zamówienia. Wykonaj zwrot wybranego zamówienia.
  2. Zapakuj zwracany produkt (zabezpiecz paczkę na czas podróży).
  3. Odeślij zwrot, na swój koszt, na adres:
    Askol-Svatava Koletzko
    ul. Jana III Sobieskiego 53,
    47-440 Nędza
    Polska.

Jak zwrócić towar jeśli nie posiadasz konta w Naszym sklepie?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - dostępny tutaj
  2. Zapakuj zwracany produkt (zabezpiecz paczkę na czas podróży) oraz dołącz do przesyłki wypełniony i podpisany formularz zwrotu.
  3. Odeślij zwrot, na swój koszt, na adres:
    Askol-Svatava Koletzko
    ul. Jana III Sobieskiego 53
    47-440 Nędza
    Polska.

Reklamacja:

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji - dostępny tutaj
  2. Zapakuj zwracany produkt (zabezpiecz paczkę na czas podróży) oraz dołącz do przesyłki wypełniony i podpisany formularz reklamacji.
  3. Odeślij zwrot, na swój koszt, na adres:
    Askol-Svatava Koletzko
    ul. Jana III Sobieskiego 53
    47-440 Nędza
    Polska.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia to skontaktujemy się z Państwem. Reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w zakładce REGULAMIN.